حقوق پدیدآورندگان

حقوق پدیدآورندگان

1_برای کپی برداری از قالب ها باید از منابع آنها آنها اجازه بگیرید و کپی برداری از قالب هایی که توسط ما طراحی نشده تنها با اجازه گرفتن از منابع آزاد است.در غیر این صورت مراتب به منابع مربوطه و ستاد ساماندهی اطلاع داده خواهد شد.

2_استفاده تجاری از مطالب این سایت بدون اطلاع به منابع مربوطه ممنوع می باشد.

3_در صورت نارضایتی صاحب اثر،مطلب و یا قالب مربوطه از سایت حذف خواهد شد.درصورتی که شما صاحب اثر یک و یا تعدادی از مطالب و قالب ها هستید و از قرار گرفتن آنها در وبسایت اوکی! وب رضایت ندارید.لطفا مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 09933044159 و یا فرم ارتباط با ما،به ما اطلاع دهید تا بلافاصله اقدامات لازم صورت گیرد.

4_قالب ها و مطالبی که پدیدآورندگان آن مبلغی را جهت ارائه آن به مشتریان در نظر گرفته اند،به هیج وجه رایگان در اوکی! وب قرار نمی گیرند.

توجه :

اوکی وب! مطلقا یک گردآورنده است و مطالب،قالب ها،ابزار ها و غیره را مستقیما از منابع آن گردآوری می کند،بنابراین هیچگونه ویرایشی توسط اوکی! وب در مطالب،قالب ها،ابزار ها و غیره انجام نمی شود.طبق قانون شماره 3 حقوق پدیدآورندگان اوکی! وب،در صورت نارضایتی صاحب اثر،مطالب،قالب ها،ابزار ها و غیره حذف خواهند شد و حتی دریافت آنها از اوکی! وب بصورت خصوصی هم ممکن نخواهد بود.



آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها
بایگانی